Kind of girl is Hey Say JUMP type

What kind of girl is your type?

“A girly-girl. Basically, a bright, happy person is always a thumbs up, but if there was a little bit of a girly-girl side to her, then I would think that she is cute.” (Yamada)

“A nice, and a fun personto be around. Also, since I don't really have it together, a girl whose like an older-sister-type would be good.” (Nakajima)

“I like a girl who laughs a lot. Because it'll be fun to be with her.” (Chinen)

“ A serious, nice girl. A girl who thinks about others would be good.” (Morimoto)

“A fee-care girl, and no being so serious.” (Okamoto)

“ First, an energetic girl! An energetic, bright girl. As long as her hairstyle and her fashion sense matches her, she could wear anything and have her hair any style.” (Arioka)

“A nice person. Also, a person who notices a lot of things. Also, a person who I can sometimes fight with (laughs).” (Takaki)

“Maybe a girl who's calmer than other people will probably fit me better (laughs).” (Inoo)

“First, I'll look at her eyes. I like eyes that are beautifully shining. “ (Yaotome)

“ First, maybe black-colored hair. The length should be semi-long. Also, I'd like a girl who can cook really well! Right now, I would like her to make a hamburg!” (Yabu)


Translate To Indonesian :

Bagaimana gadis tipe Anda?

"Seorang girly-gadis. Pada dasarnya, orang, cerah bahagia selalu jempol, tetapi jika ada sedikit sisi girly-girl-nya, maka saya akan berpikir bahwa dia lucu "(Yamada.)

"A bagus, dan menyenangkan personto berada di sekitar. Juga, karena aku tidak benar-benar bersama-sama, seorang gadis yang seperti jenis-kakak-akan baik. "(Nakajima)

"Aku suka cewek yang banyak tertawa. Karena akan menyenangkan bersamanya "(Chinen.)

"Seorang gadis yang serius, bagus. Seorang gadis yang berpikir tentang orang lain akan baik "(Morimoto.)

"Seorang gadis biaya perawatan, dan tidak begitu serius." (Okamoto)

"Pertama, seorang gadis energik! An, gadis yang enerjik cerah. Selama gaya rambut dan fashion sense nya pertandingan, ia bisa memakai apa saja dan memiliki rambut gaya apapun "(Arioka.)

"Orang baik. Juga, seseorang yang memperhatikan banyak hal. Juga, orang yang saya kadang-kadang bisa melawan dengan (tertawa). "(Takaki)

"Mungkin seorang gadis yang lebih tenang daripada orang lain mungkin akan cocok saya lebih baik (tertawa)" (Inoo.)

"Pertama, saya akan melihat matanya. Aku suka mata yang bersinar indah. "(Yaotome)

"Pertama, mungkin rambut berwarna hitam. Panjang harus semi-panjang. Juga, aku ingin seorang gadis yang bisa memasak dengan sangat baik! Sekarang, saya ingin dia membuat sebuah Hamburg "(Yabu!)

Quoted from: http://hey-say-jump.skyrock.com/