What makes member Hey Say JUMP happy?


What makes you happy?

“Being with my family, and being with the members. That goes the same for the fans!” (Yamada)

“Sweets! I like gummy bears. Also, when I look at the smiles on the fan's faces, it makes me really happy!” (Nakajima)

“I get really happy when I get to talk to a lot of people.” (Chinen)

“ Maybe all the voices of the fans.They write me a lot of fanletters, and whenever I read them, I think to myself to do a lot more.” (Morimoto)

“Sleep a lot and eat a lot. Also, when I get to meet with the other members, which is pretty rare.” (Okamoto)

“Music! Even if I'm on a extremely-cramped train, I can be calm by listening to music.” (Arioka)

“Definitely all the fans. Even if I'm tired, I can get energized by looking at the excitement on the fan's faces.” (Takaki)

“My pets Jam and An. I just get really relaxed when I take them out for a walk.” (Inoo)

“Definitely the presence of all the fans. Even for 09, I'll send all my smiles to the fans, and I want all your smiles to be sent to me, so let's make it a great year!” (Yaotome)

“Bath. It's when I'm taking a bath when I can truly think, “I'm so glad I'm alive”!” (Yabu)



Translate To Indonesian :

Apa yang membuat Anda bahagia?

"Berada bersama keluarga saya, dan keberadaan dengan anggota. Itu berlaku sama bagi para penggemar "(Yamada!)

"Sweets! Aku seperti beruang bergetah. Juga, ketika aku melihat senyum di wajah para fan, itu membuat saya sangat senang "(Nakajima!)

"Saya benar-benar senang ketika saya bisa berbicara dengan banyak orang" (Chinen.)

"Mungkin semua suara dari fans.They menulis saya banyak fanletters, dan setiap kali aku membacanya, saya berpikir untuk diri sendiri untuk melakukan lebih banyak lagi" (Morimoto.)

"Tidur banyak dan makan banyak. Juga, ketika aku bisa bertemu dengan anggota lain, yang sangat jarang. "(Okamoto)

"Musik! Bahkan jika saya pada kereta-sangat sempit, saya bisa tenang dengan mendengarkan musik "(Arioka.)

"Jelas semua penggemar. Bahkan jika aku lelah, aku bisa mendapatkan energi dengan melihat kegembiraan di wajah para fan "(Takaki.)

"Hewan peliharaan saya Jam dan An. Aku benar-benar santai pada waktu Aku membawa mereka keluar untuk berjalan-jalan "(Inoo.)

"Jelas kehadiran semua fans. Bahkan untuk 09, saya akan mengirim semua tersenyum saya untuk para fans, dan aku ingin semua tersenyum Anda akan dikirim kepada saya, jadi mari kita membuatnya menjadi tahun yang besar "(Yaotome!)

"Bath. Justru ketika aku sedang mandi ketika aku benar-benar bisa berpikir, "Aku senang sekali aku" hidup "(Yabu!)

Quoted From : http://hey-say-jump.skyrock.com/