What's the reason name from member hey say best ?

What's the reason for your name?

“My brother, whose five years older than me, was obsessed with this character called “Daiki” so he begged my mom to name me “Daiki.” (Arioka)

“I really don't know. Aren't there a lot of people like that?” (Takaki)

“ 'Kei' means obedient. Also, that word isn't used in names that often, so I think my parents thought they would use it.” (Inoo)

“My parents told me that when I was born, my head was shining, so they named me “Hikaru,” but the real reason is because they want me to shine, a really simple reason if you think about it.” (Yaotome)

“I think my grandparents from my mom's side named me. They named my siblings a similar name too.” (Yabu)



Translate To Indonesian :

Apa alasan untuk nama Anda?

"Adikku, yang lima tahun lebih tua dari saya, terobsesi dengan karakter ini disebut" Daiki "sehingga ia memohon ibuku nama saya" Daiki. "(Arioka)

"Saya benar-benar tidak tahu. Apakah tidak ada banyak orang seperti itu "(Takaki?)

"'Kei' berarti taat. Juga, kata itu tidak digunakan dalam nama-nama yang sering, jadi saya pikir orangtua saya pikir mereka akan menggunakannya. "(Inoo)

"Orang tua saya mengatakan bahwa ketika aku lahir, kepalaku bersinar, jadi mereka bernama saya" Hikaru, "tapi alasan sebenarnya adalah karena mereka ingin aku bersinar, alasan benar-benar sederhana jika Anda berpikir tentang hal itu" (Yaotome.)

"Saya kira kakek-nenek saya dari pihak ibu saya bernama saya. Mereka bernama saudara kandung saya nama yang sama juga "(Yabu.)

Quoted From :
http://hey-say-jump.skyrock.com/