Quiz about Hey Say jJUMP members

Quiz

Please give a quiz about yourself!

“ Am I fat, or do I have muscle? The correct answer is muscle. A lot of people think that I'm 'fat,' so I'm just saying this: I'm made up of muscle (laughs).” (Yamda)

“What is my 'spirit/heart' age? The correct answer is I don't know myself (laughs.) The foods I like are astringent so I'm probably in the mid-30s?” (Nakajima)

“What is my goal height? The correct answer is be taller than Ohnokun from Arashi!” (I think you know who this is XD)

“I was very surpsied at this one food that I had at a sushi place. What was that food? The answer is a sushi that was stuffed with wasabi. When I ate it, I was very surpsied!” (Morimoto)

“What am I? I didn't really understand at first (laughs.) The answer is I'll leave it up to your imagination. But I am a human (laughs.)” (Okamoto)

“What is my first television appearance? The correct answer is on the “Hey! Hey! Hey!” special with Tackey and Tsubasa. I was one of the back. The song was, “Yumemonogatari.” (Arioka)

“What do I always do before I go to sleep? The answer is my computer. I'm usually on it up until I go to bed.” (Takaki)

“What did I eat for dinner yesterday? The answer is soy-sauce ramen and pig-don.” (Inoo)

“Australia, camera, taranchu. Which one do I have the most interest in? The correct answer is camera. Taranchu was a random answer. I want to go to the suburbs and take pictures with my camera.” (Yaotome)

“Am I a rice person? Or a bread person? The correct answer is I'm definitely a rice person! I love egg-rice!” (Yabu) (TN: egg-rice is when you make a little hole in the bowl of rice, crack a raw egg, and eat it. It sounds totally disgusting, but it tastes rather good.”

Translate To Indonesian :

Harap memberikan kuis tentang diri Anda!

"Apakah aku gemuk, atau apakah saya memiliki otot? Jawaban yang benar adalah otot. Banyak orang berpikir bahwa aku 'lemak,' jadi aku hanya mengatakan ini: Aku terdiri dari otot (tertawa) "(Yamda.)

"Apa itu Roh saya '/ hati' umur? Jawaban yang benar adalah saya sendiri tidak tahu (laughs.) Makanan yang saya suka adalah zat jadi aku mungkin di-30-an pertengahan "(Nakajima?)

"Apa tinggi tujuan saya? Jawaban yang benar adalah lebih tinggi daripada Ohnokun dari Arashi "(Saya pikir Anda tahu siapa ini XD!)

"Saya sangat surpsied ini makanan yang aku punya di tempat sushi.
Apa makanan itu? Jawabannya adalah sushi yang diisi dengan wasabi. Ketika saya makan itu, saya sangat surpsied "(Morimoto!)

"Apa yang saya? Aku tidak benar-benar mengerti pada awalnya (laughs.) Jawabannya adalah saya akan menyerahkannya imajinasi Anda. Tapi aku adalah seorang manusia (laughs.) "(Okamoto)

"Apa penampilan televisi pertama saya? Jawaban yang benar adalah pada "Hei! Hei! Hei, "khusus dengan Tackey & Tsubasa!. Saya adalah salah satu dari belakang. Lagu ini, "Yumemonogatari" (Arioka.)

"Apa yang selalu saya lakukan sebelum tidur?
Jawabannya adalah komputer saya. Aku biasanya di atasnya sampai aku pergi ke tempat tidur "(Takaki.)

"Apa yang saya makan untuk makan malam kemarin?
Jawabannya adalah kecap-saus ramen dan babi-don "(Inoo.)

"Australia, kamera, taranchu. Mana yang harus saya yang sangat penting dalam? Jawaban yang benar adalah kamera. Taranchu adalah jawaban acak. Saya ingin pergi ke daerah pinggiran dan mengambil gambar dengan kamera saya "(Yaotome.)

"Apakah aku orang beras?
Atau orang roti? Jawaban yang benar adalah saya pasti orang beras! Saya suka telur-nasi "(Yabu) (TN!: Telur-beras adalah ketika Anda membuat sebuah lubang kecil di dalam mangkuk nasi, sedikit telur mentah, dan memakannya. Kedengarannya sangat menjijikkan, tapi rasanya lebih baik."

Quoted From : http://hey-say-jump.skyrock.com/