[News]Big Bang returned in late August



Big Bang returned in late August

Big Bang one of the most popular bands in Asia and one of the most followed by Korea after DBSK, returned with a new album for late August.

So says CEO Yang Hyun Suk of YGE by a Herald interview, stating: "Big Bang will start its activities in Korea in late August."

He added: "Big Bang was a huge success in Japan, even winning awards for Best Breakthrough Performance. The group will perform in the 2010 Summer Sonic Festival in Japan. After this they begin to prepare for his return to Korea."

Note that Big Bang will be the first Korean group, which are important in the 2010 Summer Sonic Festival, also not forget that boys will be performing at the MTV Awards Japan on May 29, where besides also are nominated in three categories Best Pop Video, Best Video Collaboration and Best New Artist Video, like DBSK who are nominated for Best Group Video.


Translate :


Big Bang kembali pada akhir Agustus


Big Bang salah satu band paling populer di Asia dan salah satu yang paling diikuti oleh Korea setelah DBSK, kembali dengan sebuah album baru untuk akhir Agustus.

Demikian kata CEO Yang Hyun Suk dari YGE oleh wawancara Herald, menyatakan: "Big Bang akan memulai kegiatannya di Korea pada akhir Agustus."

Dia menambahkan: "Big Bang sukses besar di Jepang, bahkan memenangkan penghargaan untuk Best Terobosan Kinerja Kelompok ini akan tampil di Summer Sonic Festival 2010 di Jepang.. Setelah itu mereka mulai mempersiapkan diri untuk kembali ke Korea."

Catatan bahwa Big Bang akan menjadi grup Korea pertama yang penting dalam Summer Sonic Festival 2010, juga tidak lupa bahwa
merekatelah tampil di MTV Awards Jepang pada tanggal 29 Mei, di mana selain juga dinominasikan dalam tiga kategori Best Pop Video,Kolaborasi Video Terbaik dan Best New Artis Video, seperti DBSK yang dinominasikan untuk Best Group Video.

cd : ShiBang Kp(Zyra)