[Translation] Old HSBest - Myojo 0710



skip to main | skip to sidebar


[Translation] Old HSBest - Myojo 0710

A grandfather dandy coffee fragrance
Hikaru Yaotome
When I become a grandfather, I think I'll be a master cafeteria. I'll be a master of good taste of the places that have a pleasant atmosphere. That kind of feeling. If you were to talk to this person who has a reputation for being cool and calm, and you may receive several inquiries from young people.

A grandfather who likes the wild
Daiki Arioka
I want to be an active grandfather even more energetic than their grandchildren. With brawny muscles, back muscles are also tight. And then, I'll tie my white hair is stretched a bit and I'll ride the waves of the beach! Are not I cool?

A carefree, idle grandfather
Yabu Kota
We performed a long time in the drama "The woman who has 1000 things." I think I will be a male version of that lady, "He who has 1000 things." I will drink beer on the porch, and be idle watching TV in my house with a sweater. But I'm a grandfather, so I get to exercise them at anytime.

A grandfather who is popular with the girls
Kei Inoo
In the village, women secretly say "That man really does not seem to be a grandparent, which is not great?" Applying for handshakes with me, suddenly confess that I ... in general terms, I want to be popular (laughs). But honestly, I just want to kiss my wife!

A grandfather who lives in the countryside, surrounded by his family

Yuya Takaki
When I was a kid, I grew up in that way, but of course, I do not want to miss. So, during my old age is my dream to have fun with my wife in the slow life of the field
Planting vegetables in the field, I like fishing on the river, to live in peace as that is the best!
Thanks for reading! ^ ^

Translate :


Seorang kakek pesolek dengan aroma kopi
Hikaru Yaotome
Ketika saya menjadi kakek, saya pikir saya akan menjadi master kafetaria. Aku akan menjadi master selera yang baik dari tempat-tempat yang memiliki suasana yang menyenangkan. Perasaan seperti itu. Jika Anda berbicara dengan orang ini yang memiliki reputasi untuk menjadi dingin dan tenang, dan Anda mungkin menerima beberapa pertanyaan dari orang-orang muda.

Seorang kakek yang suka alam bebas
Daiki Arioka
Aku ingin menjadi kakek aktif bahkan lebih energik dari cucu mereka. Dengan otot berotot, otot punggung juga ketat. Dan kemudian, saya akan mengikat rambut putih saya ditarik sedikit dan saya akan naik ombak pantai! Keren kan?

Sebuah riang, kakek pendiam
Yabu Kota
Kami melakukan waktu yang lama dalam drama "Wanita yang memiliki 1000 hal." Saya rasa saya akan menjadi versi laki-laki dari wanita itu, "Dia yang
memiliki1000 hal." Aku akan minum bir di teras, dan menganggur nonton TV di rumah saya dengan baju hangat. Tapi aku seorang kakek, jadi aku bisa latihan dengan mereka kapan saja.

Seorang kakek yang populer dengan gadis-gadis

Kei Inoo
Di desa, perempuan diam-diam berkata, "Orang itu benar-benar tidak tampaknya menjadi kakek, yang tidak besar?" Menerapkan untuk jabat tangan dengan saya, tiba-tiba mengakui bahwa saya ... secara umum, aku ingin menjadi populer (tertawa). Tapi jujur, aku hanya ingin mencium istri saya!

Seorang kakek yang tinggal di pedesaan, dikelilingi oleh keluarganya
Yuya Takaki
Ketika aku masih kecil, saya dibesarkan dengan cara seperti itu, tapi tentu saja, aku tidak mau ketinggalan. Jadi, selama usia tua saya adalah mimpi saya untuk bersenang-senang dengan istri saya dalam kehidupan lambat
, menanam sayuran di lapangan, saya suka memancing di sungai, untuk hidup dalam damai sebagai yang terbaik!


cd : forever YamaChii (Lui-Ka)