[Translation] Old HS7 - Myojo 0710



[Translation] Old HS7 - Myojo 0710

The white hair is spread!
~ Qui ut I look like this kind of grandfather

Assuming that 60 years passed, and completely ... eh old
what kind of grandfather's what they want to become? While shaking his white hair, which will tell your great grandfather!


A grandfather who plays the drums while you wear a shirt.
Nakajima Yuto
Even if I am a grandfather, I will continue playing drums. Hey, the battery is not a way to take care and be healthy! Right now I'm playing a lively rock, but as the years pass, I guess I'll be playing smooth jazz percussion.

A grandfather scolds very energetic young
Morimoto Ryutaro
I want to be like my grandfather. He is always good, but hate humps. When the room is in a mess, I scolded. Such intensity is not bad! It's scary, but he is able to get my attention properly is cool!
[The text in the image means "Hey!"]

A grandfather who is a
Idol and that no matter how old you are.
Chinen Yuri
Honestly, I can not imagine that I will marry, have children and grandchildren. I want to be provided for all the "Chii
" My dream is to be an Idol for life. After 60 years still dance and sing at concerts, because I have a good time with all my fans!

A grandfather rock guitarist.

Keito Okamoto
The English rock band, Rolling Stones' Keith Richards and Mike Jagger "have 66 years of age, but his hair is long and very interesting. I do not really feel their age. I must also be a grandfather rock!

A grandfather glutton!
Ryosuke Yamada
I'm going to eat every day and eat my favorite yakiniku, I want to be a grandfather sweet! Even now, when I go to Korean restuarant, I cook barbecue algae is my first submission of Korea and rice. While eat Kalbi will be doing on the grid. I have hunger and I can not wait until the meat is cooked (laughs).
Thanks for reading! ^ ^

[Translate]

Rambut putih tersebar!

~ Ut Qui Saya terlihat seperti ini semacam kakek
Dengan asumsi bahwa 60 tahun berlalu, dan benar-benar ... eh lama apa apa yang mereka ingin
ketika menjadi kakek? Sementara gemetar rambut putihnya, yang akan memberitahu kakek besar Anda!

Seorang kakek yang memainkan drum sambil memakai baju.

Yuto Nakajima
Bahkan jika saya kakek, saya akan terus bermain drum. Hei, baterai bukanlah cara untuk menjaga dan sehat!
Saat ini aku sedang bermain lively rock, tetapi sebagai tahun-tahun berlalu, saya kira saya akan bermain perkusi jazz halus.

Seorang kakek penegur
muda sangat energik
Ryutaro Morimoto
Saya ingin seperti kakek saya. Dia selalu baik, tetapi membenci soliton. Ketika berada dalam kamar berantakan, aku dimarahi. intensitas tersebut tidak buruk! Itu menakutkan, tapi dia mampu menarik perhatian saya benar keren!
[The teks dalam gambar berarti "Hei"]!

Seorang kakek yang merupakan Idol
dan bahwa tidak peduli berapa umurmu.
Yuri Chinen
Sejujurnya, saya tidak bisa membayangkan bahwa saya akan menikah, punya anak dan cucu. Saya ingin diberikan untuk semua "Chii
" . Mimpi saya adalah menjadi Idol untuk hidup. Setelah 60 tahun masih menari dan bernyanyi di konser, karena saya memiliki waktu yang baik dengan semua fans saya!

Seorang kakek gitaris rock.
Keito Okamoto
Band rock Inggris, Rolling Stones 'Keith Richards dan Mike Jagger "sudah 66 tahun usia, tetapi rambutnya panjang dan sangat menarik saya tidak benar-benar merasa usia mereka.. Saya juga harus menjadi kakek
rock!

Seorang kakek rakus!
Ryosuke Yamada
Aku akan makan setiap hari dan makan Yakiniku favorit saya, saya ingin menjadi seorang kakek manis! Bahkan sekarang, ketika saya pergi ke resta
urant Korea, saya memasak barbekyu alga adalah penyerahan pertama saya dari Korea dan beras. Sementara Kalbi makan akan melakukan di grid. Saya telah kelaparan dan aku tidak bisa menunggu sampai daging matang (tertawa).


cd : Forever Yamachii (Lui-Ka)