[News]KAT-TUN lost to A. - Leave Jin KAT-TUN.



As we know KAT-TUN is composed of six names, Kamenashi, Akanishi, Taguchi, Tanaka, Ueda and Nakamaru, the brackets existed was formed in 2001, obtaining great achievements over a long period in 2006 the group officially debuted retaining the same name. That same year, or Jin left the group and goes to the U.S., he returned again in 2007 this group. in the spring of 2010 it was announced that Jin would go to the United States back to give some solo concerts while other members would provide a large number of concerts around Asia. was at the time when rumors, news and other on KAT-TUN began again, but during all these months, both sides have been working hard, Jin in his concerts was a large audience and announced a tour extended by some cities in north america . KAT-TUN while I take a single and an album without Jin.

Now it's official, the same president of the compa ~ ia has said, KAT-TUN has to continue without precensia Jin, becoming a group of five, while Jin is not leaving the company ~ ia if it will continue a career alone. rompura that does not mean a group, the five remaining members will follow their activities and ask the same support from the fans.

The announcement was made this July 16, where the president made clear what these words: "He is trying to succeed in America. So that is not to return to main board manual group." Jin's desire is truinfar in america so the president has given his support.

Moreover, even in his absence began KAT-TUN Tour Asia. in the 16 concert at the Tokyo Dome, Johnny Kitagawa told reporters he planned to Akanishi solo work in the U.S. for next year too.

He continued saying, "If the U.S. fails, it would be unfair to allow him to return to KAT-TUN (as if nothing had happened). Because it's not a pretty girl you just go away. He should be able to follow his own path with all his might. "

"Akanishi, in October 2006, left the group for the study of languages in Los Angeles, and returned to KAT-TUN in April 2007, after all that time," said Kitagawa-san are not sure if the return things were equal respect for their fans.

He said, KAT-TUN is not separated, the group's name comes from the first initial of each name, the 'A' instead of letting him out (by Akanishi) is attached 'Kamenashi Kazuya "to become" KA " .


So, How are you feeling? A for me will always be there, it is not something you can clear out of nowhere. But I wish the best to Jin, and if your dream ~ you were not in KAT-TUN, which finds its own way, the other guys, damn! We still have much to enjoy, Ueda, Kame, Junno, Koki and Nakamaru do an excellent job in ekipo alone or with Fans please do not suppress any of the two parties is a matter of understanding them all.


Translate :

Seperti kita ketahui KAT-TUN adalah terdiri dari enam nama, Kamenashi, Akanishi, Taguchi, Tanaka, Ueda dan Nakamaru, ada tanda kurung dibentuk pada tahun 2001, mendapatkan prestasi besar dalam jangka panjang di tahun 2006 kelompok ini secara resmi memulai debutnya mempertahankan nama yang sama. Pada tahun yang sama, atau Jin meninggalkan grup dan pergi ke AS, ia kembali lagi pada tahun 2007 kelompok ini. pada musim semi tahun 2010 ia mengumumkan bahwa Jin akan pergi ke Amerika Serikat kembali memberikan beberapa konser solo sedangkan anggota lainnya akan memberikan sejumlah besar konser di Asia. adalah pada saat rumor, berita dan lain di KAT-TUN mulai lagi, tapi selama berbulan-bulan, kedua belah pihak telah bekerja keras, Jin di konser adalah khalayak yang lebih besar dan mengumumkan tur yang diberikan oleh beberapa kota di america utara . KAT-TUN sementara satu kantong single dan sebuah album tanpa Jin.

Sekarang resmi, sedangkan sama presiden compa ~ mengatakan, KAT-TUN harus melanjutkan tanpa precensia Jin, menjadi kelompok lima, sementara Jin tidak meninggalkan perusahaan AGLOCO ~ apakah akan melanjutkan karir sendirian. rompura yang tidak berarti suatu kelompok, lima anggota lainnya akan mengikuti kegiatan mereka dan meminta dukungan yang sama dari para fans.

Pengumuman ini dibuat ini tanggal 16 Juli di mana presiden membuat jelas apa kata-kata: "Dia berusaha untuk sukses di Amerika. Jadi yang tidak kembali ke papan utama kelompok manual." keinginan Jin adalah truinfar di america jadi presiden telah memberikan dukungannya.

Selain itu, bahkan dalam ketidakhadirannya mulai KAT-TUN Tour Asia. dalam 16 konser di Tokyo Dome, Johnny Kitagawa kepada wartawan ia berencana untuk bekerja untuk solo Akanishi di AS untuk tahun berikutnya.

Dia melanjutkan berkata, "Jika AS gagal, itu akan adil untuk membiarkan dia kembali ke KAT-TUN (seolah-olah tidak ada yang terjadi) Karena itu tidak seorang gadis cantik yang baru saja Anda pergi.. Ia harus mampu mengikuti jalannya sendiri dengan semua nya mungkin. "

"Akanishi, pada bulan Oktober 2006, meninggalkan grup untuk studi bahasa di Los Angeles, dan kembali ke KAT-TUN pada bulan April 2007, setelah semua waktu itu," kata Kitagawa-san tidak yakin jika mengembalikan hal yang sama untuk menghormati fans mereka.

Dia mengatakan, KAT-TUN tidak dipisahkan, nama kelompok ini berasal dari awal pertama dari nama masing-masing, "A" bukan membiarkan dia keluar (oleh Akanishi) terpasang 'Kamenashi Kazuya "menjadi" KA " .


Jadi, Bagaimana perasaan Anda? A untuk diriku akan selalu berada di sana, itu bukan sesuatu yang dapat jelas entah dari mana. Tapi aku ingin yang terbaik untuk Jin, dan jika impian Anda ~ kau tidak dalam KAT-TUN, yang menemukan jalan sendiri, orang-orang lain, sialan! Kami masih memiliki banyak menikmati, Ueda, Kame, Junno, Koki dan Nakamaru melakukan pekerjaan baik dalam ekipo sendiri atau dengan Fans jangan menekan salah satu dari dua partai adalah masalah pemahaman mereka semua.




cd :
Azn

Translated English & Indonesian : Yuki_RYosuke(Staff)