Duet January 2010 Chinen Yuuri and Inoo Kei


Duet January 2010 Chinen Yuuri and Inoo Kei

Chinen Yuuri
At Christmas, Inoo Kei-chan entertains me with extraordinary movie. The story of the movie is about traveling to the country where Santa-san lived. But I don’t know which country (laugh) [note: POLAR EXPRESS?]. If you live in Kantou district region, you can’t easily wish again for white Christmas, right? Especially because recently there’s global warming (note: Kantou usually full of snow at Christmas, but because global warming, the amount of the snow became less now). But snow still falls, so of course it made tension rise. I was like, “If there’s a place where snow would always fall, let’s go there!” If there’s Santa-san’s country, certainly it is filled with snow, right? [Staff said, “Maybe Inoo Kei-chan will be happy because he’ll be able to play snowboard ne”] Ah, really? So, it’s decided ne (to go to Santa’s country). I can’t ride snowboard, so please teach me. Then, I want to make progress immediately, so I can exceed Inoo Kei-chan (laugh). Because I will arrange the hotel and the airplane ticket, so, can you come along with me, Inoo Kei-chan? (note: OMG, Chinen, honeymoon with Inoo?XD)


If I spend time with other members, we can make party or other things that we want to do but if I’m alone, maybe I won’t do anything. Because of that, I can’t do anything that I want to do ne. But, at the day before Christmas’s Eve Dec 23, we have concert in Nagoya, right? It’s a perfect combustion, so there’s a possibility that I will finish New Year’s Eve with sleeping in a whole day (laugh). But of course I want to see the illumination at night. Last year I said, “The lamplight in the humble street was beautiful”, but this year I’m looking forward for decorative illumination. Then, I attended the lighting ceremony in Tokyo Dome City this year.


Recently, I started to read a novel again. The western picture at the front cover did catch my attention, when I read the summery I found it really interesting there fore I decided to read it. What genre it is? I think maybe it’s mixed between mystery and fantasy. The Japanese author wrote the setting of the story in foreign country ne. There’re also Japanese people as characters, I want to read the incident where the mystery serial murders. But I haven’t reached that page yet, though it is still interesting. I read the sequel when I was in the train going to school.


Message from Kei
We go to Santa-san’s country in Christmas. Surprisingly, Chinen also can think about romantic things~. But, I totally agree to that plan! To be able playing snowboard together seems attractive too ne. By the way, the meeting time should be early in the morning?



Inoo Kei
Regarding about going through Christmas with Chinen, the meeting time is 6.30 a.m. Chinen it is still a child, so he certainly would wake up early yo. Because it can’t be helped, maybe for this day, I will wake up early to get along with him (note: because Chinen pay for all things, Inoo just can follow Chinen..XD). Therefore, let me know decide about the meeting ne? Remember my selfishness. Chinen, the other day I remember you said, “I want pet dog”. Because of that, it would be good if we go to Dog Ranch and I will bring you to see Jyamutoan Pet Dog (note: Jyamutoan is a kind of dog, for more info). Because Jyamutoan dog has some similarities to Santa’s reindeer, I think it’s really suitable with Christmas atmosphere yo. About outfit, it’s fine to wear cloth that you bought in last year. We will eat lunch after we have enough from playing in Dog Ranch, then start to going to somewhere. I really want to go shopping with Chinen na~. What for? Because I want to take photos when both of us are shopping (<---Inoo Kei-chan demonstrates his professional sense in a strange place). Ah, right! We go shopping in a supermarket, and then both of us make evening meal together!! The menu is chicken, is it good to cook stew? I know Chinen like Gyoza but I think the smell of garlic is suitable for Christmas. Rejected (laugh). (note: See message from Chinen to Kei, Chinen rejected his plan..XD)


Some how , the story about it that this year I
 am having lectures at Christmas Yo! Therefore because of it, I will be going to university yo (note: at Christmas? Wow, a diligent boy). After that, I think I will spend the time with my family. Because every year my mother does her best to cook for me (note: I LOVE YOU INOO, mother is everything~). So I will eat her cuisine. Last year I said, “I want to spend Christmas in lodge”, but that wish can’t come true. Because of that, this year, if I can spend the time in my house, it would be good. (note: in fact, you still have to work in MSSL, Inoo…).


Recently, I got interested with cars. The other day, I went to a motor show with my friends yo. No~ there were a lot of vehicles there. Especially domestic cars. There’s a car that resist with falling rock, or ECO car, it’s very interesting yo. Especially that thing! Did you know that Hybrid Cars have an engine with gasoline and a motor running with electricity? It seems the car that‘s kind with the earth, I want to try it in the future.


Message from Yuuri
I can’t get near a dog not even one step if it was a barking or biting kind of dogs. Is Jyamutoan fine? Then, are you really sure you want to cook together with me? Inoo Kei-chan, you’re a halfhearted man, because of that you are the person who likes change something (note: not consistent). Seems it’s better to eating out yo? (note: sharp tongue of Chinen again….XD)


Translate to Indonesian:

Duet Januari Chinen Yuuri dan Inoo Kei 2010


Chinen Yuuri
Pada Natal, Inoo Kei-chan menghibur saya dengan film yang luar biasa. Cerita film ini adalah tentang
kepergian Santa ke negara mana saja. Tapi aku tidak tahu negara itu(tertawa) [catatan: POLAR EXPRESS?]. Jika Anda tinggal di wilayah kecamatan Kantou, Anda tidak bisa dengan mudah menginginkan untuk Natal putih lagi, kan? Terutama karena baru-baru ini ada pemanasan global (catatan: Kantou biasanya penuh salju saat Natal, tapi karena pemanasan global, jumlah salju menjadi sekarang kurang). Tapi salju masih turun, jadi tentu saja itu membuat ketegangan meningkat. Aku seperti, "Kalau ada tempat di mana salju selalu jatuh, mari kita pergi ke sana" Jika ada negara Santa-san!, Pasti ini adalah penuh dengan salju, kan? [Staf berkata, "Mungkin Inoo Kei-chan akan senang karena dia akan bisa bermain snowboard ne"] Ah, benar-benar? Jadi, ini memutuskan ne (untuk pergi ke negara Santa). Saya tidak bisa naik snowboard, jadi tolong ajarkan saya. Kemudian, aku ingin membuat kemajuan segera, jadi saya bisa melebihi Inoo Kei-chan (tertawa). Karena saya akan mengatur hotel dan tiket pesawat, jadi, bisakah kau datang bersama dengan saya, Inoo Kei-chan? (Catatan: OMG, Chinen, bulan madu dengan Inoo? XD)


Jika saya menghabiskan waktu dengan anggota lain, kita dapat membuat pesta atau hal lain yang ingin kita lakukan tapi kalau aku sendirian, mungkin aku tidak akan melakukan apa pun. Karena itu, aku tidak bisa melakukan apa pun yang ingin saya lakukan ne. Tapi, di hari sebelum malam Natal 23 Des kita konser di Nagoya, kan? Ini adalah pembakaran yang sempurna, jadi ada kemungkinan bahwa saya akan menyelesaikan Malam Tahun Baru dengan tidur di sepanjang hari (tertawa). Tapi tentu saja aku ingin melihat pencahayaan pada malam hari. Tahun lalu Saya berkata, "lampu di jalan adalah sederhana " cantik, tapi tahun ini aku berharap untuk pencahayaan dekoratif. Kemudian, saya menghadiri
upacara pencahayaan di Tokyo Dome City tahun ini.


Baru-baru ini, saya mulai membaca novel kembali. Barat gambar di sampul depan tidak menangkap perhatian saya, ketika saya membaca musim panas saya menemukan itu benar-benar menarik di sana kedepan saya memutuskan untuk membacanya. Apa genre itu? Saya pikir mungkin itu campuran antara misteri dan fantasi. Penulis Jepang menulis setting cerita dalam negara asing ne. Disana ada juga orang Jepang sebagai karakter, aku ingin membaca peristiwa itu di mana misteri pembunuhan serial. Tapi aku belum mencapai halaman, meskipun masih menarik. Saya membaca sekuel ketika aku berada di kereta pergi ke sekolah.


Pesan dari Kei
Kami pergi ke negara Santa-san di Natal. Anehnya, Chinen ~ juga dapat berpikir tentang hal-hal romantis. Namun, Saya setuju dengan rencana itu! Agar dapat bermain bersama-sama snowboard tampaknya terlalu menarik ne. By the way, waktu pertemuan harus pagi-pagi?



Inoo Kei
Mengenai tentang akan melalui Natal dengan Chinen, waktu pertemuan adalah 06:30 Chinen masih anak, jadi dia pasti akan bangun pagi yo. Karena tidak bisa membantu, mungkin untuk hari ini, saya akan bangun lebih awal untuk bisa bersama dengan dia (catatan: karena Chinen membayar untuk segala hal, Inoo hanya dapat mengikuti Chinen .. XD). Oleh karena itu, beri tahu saya memutuskan tentang pertemuan ne? Ingat keegoisan saya. Chinen, hari lain aku ingat kau berkata, "Aku ingin anjing peliharaan". Karena itu, akan baik jika kita pergi ke Dog Ranch dan Aku akan membawa Anda untuk melihat Jyamutoan Pet Dog (catatan: Jyamutoan adalah jenis anjing, untuk informasi lebih lanjut). Karena anjing Jyamutoan memiliki beberapa kesamaan dengan rusa Santa, saya pikir itu benar-benar cocok dengan suasana Natal yo. Tentang pakaian, tidak apa-apa untuk memakai kain yang dibeli di tahun lalu. Kami akan makan siang setelah kami memiliki cukup dari bermain di Dog Ranch, kemudian mulai untuk pergi ke suatu tempat. Aku benar-benar ingin pergi berbelanja dengan Chinen na ~. Untuk apa? Karena saya ingin mengambil foto ketika kami berdua sedang berbelanja (<--- Inoo kei-chan menunjukkan rasa profesional di tempat aneh). Ah, benar! Kami pergi belanja di supermarket, dan kemudian kami berdua membuat makan malam bersama-sama! Menu ini ayam, itu baik untuk memasak sup? Aku tahu Chinen seperti Gyoza tapi saya pikir bau bawang putih cocok untuk Natal. Ditolak (tertawa). (Catatan: Lihat pesan dari Chinen ke Kei, Chinen menolak rencana nya .. XD)


Beberapa cara, cerita tentang hal ini bahwa tahun ini saya mengalami kuliah di Natal Yo! Oleh karena itu, saya akan pergi ke universitas yo (catatan: di Natal? Wow, anak rajin). Setelah itu, saya pikir saya akan menghabiskan waktu dengan keluarga saya. Karena setiap tahun ibu saya melakukan yang terbaik untuk memasak untuk saya (catatan: I LOVE YOU Inoo, ibu adalah segalanya ~). Jadi aku akan makan masakan dia. Tahun lalu saya berkata, "Aku ingin menghabiskan Natal di pondok", tapi berharap bahwa tidak bisa menjadi kenyataan. Karena itu, tahun ini, jika aku bisa menghabiskan waktu di rumah saya, itu akan baik. (Catatan: sebenarnya, Anda masih harus bekerja di MSSL, Inoo ...).


Baru-baru ini, saya mulai tertarik dengan mobil. Beberapa hari yang lalu, aku pergi ke acara motor dengan temanku yo. ~ Tidak ada banyak kendaraan di sana. Terutama mobil dalam negeri. Ada sebuah mobil yang melawan dengan batu jatuh, atau mobil ECO, yo itu sangat menarik.

Terutama hal itu! Tahukah Anda bahwa Hybrid Mobil memiliki mesin dengan bensin dan motor berjalan dengan listrik? Tampaknya mobil itu agak dengan bumi, aku ingin mencobanya di masa depan.


Pesan dari Yuuri
Aku tak bisa dekat anjing bahkan tidak satu langkah jika itu menggonggong atau menggigit jenis anjing. Apakah baik-baik saja Jyamutoan? Lalu, apakah Anda benar-benar yakin ingin memasak bersama-sama dengan saya? Inoo Kei-chan, kau seorang laki-laki setengah hati, karena itu Anda adalah orang yang menyukai sesuatu perubahan (catatan: tidak konsisten). Sepertinya lebih baik untuk makan keluar yo? (Catatan: lidah tajam Chinen lagi .... XD)