[News]SS501 Kim Hyung Jun - "SS501 COMEBACK NEWS 3rd WEEK of MAY" (DAEBAK) @ M...

*thanks so Much ShiBAng Kp@ Zyra about this info ^o^*

SS501 Back Within Two Weeks

After the disappointment we feel all SS501 fans, by delaying his return set for 501 days, but in exchange be released new images showing the new concept of the group for this new album, the good news is that the Kim Hyung Joon
maknae of the band revealed in a radio program that the group's return was expected within two weeks.

In a recent radio broadcast of Music High, Hyung Joon gave some details about the new album and although it did not specify exactly which day will SS501, said it would be during the third week of May:

"These days, I'm not well and so out of it, because I am preparing hard for the return. Today I sang my song though it was outside. There is not much time to return. The week after week come from? One day after the third week of May will begin airing. I really like this song for my voice. There is a ballad song and is best "


Translate :

Setelah kekecewaan yang kita rasakan semua penggemar SS501, dengan menunda kembali yang ditetapkan untuk 501 hari, tetapi dalam pertukaran foto baru yang dirilis menunjukkan kelompok konsep baru untuk album baru ini, kabar baiknya adalah bahwa Kim Hyung Joon maknae band terungkap dalam sebuah program radio yang kelompok ini akan kembali dan diharapkan dalam waktu dua minggu.

Dalam siaran radio Musik Tinggi baru-baru ini, Hyung Joon memberikan beberapa rincian tentang album baru dan meskipun tidak menentukan secara tepat yang har
inya, dia mengatakan akan jadi pada minggu ketiga bulan Mei:

"Sekarang ini, aku sedang tidak baik dan begitu keluar dari sana, karena aku sedang mempersiapkan keras untuk mengembalikannya. Hari ini saya menyanyikan lagu saya walaupun di luar ada tidak banyak waktu untuk kembali.. Seminggu setelah minggu berasal? Satu hari setelah minggu ketiga bulan Mei akan mulai ditayangkan. Saya sangat suka lagu ini untuk suara saya. Ada sebuah lagu balada dan adalah yang terbaik "




credits : ShiBang Kp@Zyra