The New Drama of Rain



A few months ago the news was confirmed that the King of Kpop Rain, returns to the world of dramas after five years of absence, have recently been known more details of this new project.

The new drama is provisional name Rain Runaway [도망자], which will be directed and written by Kwak Jung Hwan and Chun Sung-Il both director and writer of the successful Chun one of the most watched dramas of last year.

The acting director Kwak Jung Hwan declared: "We have not decided whether it will be a drama of 16 or 20 episodes and could be a spy melodrama, but we can change history, we can not reveal even more detail"

Still unknown actress who will take the female lead, but is expected to be announced in the coming days, the filming of Runaway could begin in late June and early July and it is possible that can be recorded in other countries like Japan, China and Thailand.

This drama is expected to deliver between September or October in the channel KBS. The last drama that starred Rain was A Love to Kill in 2005 also by the chain KBS.

Translate to Indonesian :

Beberapa bulan yang lalu berita itu dikonfirmasikan bahwa Rain Raja Kpop, kembali ke dunia drama setelah lima tahun absen, baru-baru ini diketahui rincian lebih lanjut dari proyek baru ini.

Drama baru adalah nama Rain sementara Runaway [
도망자] yang akan diarahkan dan ditulis oleh Jung Hwan Kwak dan Chun Sung-Il baik direktur dan penulis sukses Chun salah satu film drama paling banyak ditonton tahun lalu.

Pejabat direktur Jung Hwan Kwak menyatakan: "Kami belum memutuskan apakah akan menjadi sebuah drama dari 16 atau 20 episode dan bisa menjadi melodrama mata-mata, tetapi kita bisa mengubah sejarah, kita tidak dapat mengungkapkan lebih detail"

Masih aktris tidak diketahui siapa yang akan memimpin wanita, namun diperkirakan akan diumumkan dalam beberapa hari mendatang, film dari Runaway dapat dimulai pada akhir Juni dan awal Juli dan mungkin yang dapat direkam di negara-negara lain seperti Jepang, Cina dan Thailand
.

drama ini diharapkan dapat memberikan antara September atau Oktober di saluran KBS. Drama terakhir yang dibintangi Rain adalah A Love to Kill pada tahun 2005 juga oleh
saluran KBS.


credits : shibengkp