[Translation] Yamada & Ino - Myojo 0610




Inoo: Yamachan recently cut his hair ne.

Yamada: Yeap, [Hidari eye] Tantei over, so I had to cut!

Inoo: The beauty salon, how often you go there from time to time?

Yamada: About once every three months. Probably it would be best if I absolutely do not go all that is what I think.

Inoo: There are people who go through the hassle of going there just to ne treatment.

Yamada: I, too, for the moment, I do a weekly treatment. However, at home though.

Inoo: For me, recently I have a flush. And, what is the difference between flushing and treatment?

Yamada: When applying the treatment that will be released for 5 minutes.

Inoo
: Ah I see ~. (Note: The real answer is, because of the protein, flush = the surface of the hair, scalp treatment and all the treatments so there is a difference)

Yamada: Having a permanent seems rather detrimental (for hair), it is best to get the right treatment in the classroom.

Inoo: For me, except I get my perm I absolutely do not go to the salon to everyone. (O_O)

Yamada: Perm, ne seems rather comforting.

Inoo: In the morning, even if I have bed hair, I think this sense of fashion.

Yamada: ahhh ~ ~ that's good me too, when I put feathers on the nap of my neck that looks like a bit permanent.

Inoo: Yamachan, it seems that the guy who goes to the salon and is particular about the order.

Yamada: No, I leave everything to them. I told [Please keep the light] and when it is held, this time her hair is like that too. seems to doubt that missed just sitting there while he was cutting, but I think it is a good choice to leave the salon.


Inoo: Me too me too. [Please, do it the way you like.] (Laughter), because this freedom is already 2-3 years since I went to the beautician it, because I have a trust relationship with the person and ne.

Yamada: For me, when I go to the salon to the time of change of type, do not realize that cuts my hair.
Inoo: oh is like that?

Yamada: Yes, right now, Keito advised me not so now we go there together ne.
Inoo: then you've never had a hairstyle not before?

Yamada: when I did a drama for some time, I had no time to go to the hairdresser, so I cut my hair. And after that I had bangs. The instructor told me that the choreography that I look like an otaku. (Laughter)

Inoo: For me, I cut my hair either personally. I do not want the feeling of failure / disappointment!

Yamada: Yeah, if there is someone very clever you should not.

Yamada
: attack last, he founded a time when he was a blonde!

Inoo
: When I was in Kindy, I wanted red hair like an anime character, so I dyed my hair red. Despite the constant protests of my mother, I did once in the bathroom, but not the means to work hard. The color of the bath, I have never forgotten the liquid and the smell filled the bathroom. So since then, I always mention this and will never be a second time (so I guess red hair)

Yamada: While I was in kindergarten I was a Kimpo. (Her blond slang for kids) I.

Inoo: Oh, really? Incredible! I could not get my hair red and frustrated me. "It was really a blonde?!


Yamada: Somehow ne ~ my parents did against my will


Inoo: When I was in kindergarten, such a naughty boy, if possible friendship with the kind of person looks interesting. If I had to guess it is. It seems quite inaccessible too.

Yamada: I really was not normal. I have a lot of friends, but. If someone like that exist, most are probably just passer (friends).

Inoo: ~ EHHHHH Then go dye your hair blonde again and going to see me!

Yamada: It may not suit me.

Inoo: For me, before I die I want to try a real (whole head) white and see ~


Yamada: Before dying, and will have naturally white hair ~

Inoo: Ah ~ That's true. Then, I will try again Kindy color I want, I want to see the red that I wanted. And then, [Dragon Ball] Vegeta 's hair too, I always wanted to try to see that ne.


Yamada: Inoo-kun right hairstyle, you can only overcome the current situation.! For me, kind of want to see the clear even if just for a bit!

Inoo: Yamachan seems to like yankee (jap gangster / criminal) ne manga. is a big surprise and it seems impossible.

Yamada: But, to change hairstyles, it takes courage ne ...

Inoo: That's right. We both have the hairstyle that is right for us ne.

Translate :


Inoo: Yamachan baru-baru ini memotong rambutnya ne.

Yamada: Yeap, [Hidari Tantei
eyes] atas, jadi saya harus dipotong!

Inoo:
Sebuah salon kecantikan, seberapa sering Anda pergi ke sana dari waktu ke waktu?

Yamada: Kira-kira sekali setiap tiga bulan. Mungkin akan lebih baik jika aku benar-benar tidak pergi semua itu adalah apa yang saya pikirkan.

Inoo: Ada orang yang bersusah payah pergi ke sana hanya untuk pengobatan ne.

Yamada: Aku juga, untuk saat ini, saya perawatan mingguan. Namun, di rumah sekalipun.

Inoo: Bagi saya, baru-baru ini saya memiliki flush. Dan, apa perbedaan antara pembilasan dan pengobatan?

Yamada: Ketika menerapkan perlakuan yang akan dirilis selama 5 menit.

Inoo
: Ah lihat aku ~. (Catatan: Jawaban yang sesungguhnya adalah, karena protein, flush = permukaan rambut, perawatan kulit kepala dan semua perawatan sehingga ada perbedaan)

Yamada: Memiliki permanen tampaknya agak merugikan (untuk rambut), yang terbaik adalah untuk mendapatkan pengobatan yang tepat di dalam kelas.

Inoo: Bagi saya, kecuali saya mendapatkan perm saya, saya benar-benar tidak pergi ke salon untuk semua orang.
(O_O)

Yamada: Perm, tampaknya agak menghibur ne.

Inoo: Di pagi hari, bahkan jika saya memiliki rambut tempat tidur, saya pikir ini rasa fashion.

Yamada: ~ ~ ahhh itu bagus saya juga, ketika Aku meletakkan bulu pada leher saya
saat tidur siang yang tampak seperti sedikit permanen.

Inoo: Yamachan, tampaknya bahwa orang yang pergi ke salon dan khusus tentang perintah.

Yamada: Tidak, aku meninggalkan segalanya kepada mereka. Aku bilang [Silakan untuk mengisi] cahaya dan ketika diadakan, kali ini rambutnya seperti itu juga. tampaknya meragukan bahwa tidak terjawab hanya duduk di sana sementara ia memotong, tapi saya pikir itu merupakan pilihan yang baik untuk meninggalkan salon.


Inoo: Aku juga
, aku juga. [Please, melakukannya dengan cara yang Anda suka] (Tertawa)., Karena kebebasan ini sudah 2-3 tahun sejak saya pergi ke kecantikan itu, karena saya memiliki hubungan kepercayaan dengan orang ne.

Yamada: Bagi saya, ketika saya pergi ke salon untuk waktu perubahan jenis, tidak menyadari bahwa memotong rambut saya.

Inoo: oh seperti itu?

Yamada: Ya, sekarang, Keito menyarankan saya tidak jadi
,sekarang kita pergi ke sana bersama-sama ne.

Inoo: maka Anda tidak pernah punya hairstyle sebelumnya bukan?

Yamada: ketika saya melakukan drama untuk beberapa waktu, saya tidak punya waktu untuk pergi ke salon, jadi saya memotong rambut saya. Dan setelah itu aku poni. instruktur mengatakan kepada saya bahwa koreografi yang aku mirip otaku. (Tertawa)

Inoo: Bagi saya, saya memotong rambut saya baik secara pribadi. Aku tidak ingin rasa kegagalan / kekecewaan!

Yamada: Ya, jika ada seseorang yang sangat pintar Anda tidak perlu.

Yamada
: serangan terakhir, ia mendirikan saat ia berambut pirang!

Inoo: Ketika saya di Kindy, aku ingin rambut merah seperti karakter anime, jadi aku dicat merah rambutku. Meskipun ibuku protes konstan, aku memang pernah di kamar mandi, tapi bukan berarti bekerja keras. Warna kamar mandi, saya tidak pernah melupakan cair dan bau mengisi kamar mandi. Jadi sejak itu, aku selalu menyebutkan hal ini dan tidak akan pernah kedua kalinya (jadi saya kira rambut merah)

Yamada: Ketika aku berada di taman kanak-kanak saya adalah seorang Kimpo. (Slang pirang untuk anak-anak) I.

Inoo: Oh, begitu? Incredible! Aku tak bisa
membuat rambut saya merah dan membuat saya frustrasi. "Itu benar-benar pirang?!

Yamada: Entah bagaimana ne ~ orang tua saya tidak melawan akan saya


Inoo: Ketika saya masih di taman kanak-kanak, seperti anak nakal, jika persahabatan mungkin dengan tipe orang
yang terlihat menarik. Jika saya harus menebak itu. Tampaknya juga cukup tidak dapat diakses.

Yamada: Aku benar-benar tidak normal. Saya punya banyak teman, tapi. Jika orang seperti
itu yang ada, kebanyakan mungkin hanya pelempar (teman).

Inoo: ~ EHHHHH Lalu pergi pewarna rambut Anda pirang lagi dan akan melihat aku!

Yamada: Ini mungkin tidak sesuai dengan saya.

Inoo: Bagi saya, sebelum aku mati aku ingin mencoba kepala (real penuh) putih dan melihat ~


Yamada: Sebelum mati, dan akan memiliki rambut putih alami ~

Inoo: Ah ~ Itu benar. Kemudian, aku akan mencoba lagi warna Kindy aku ingin, aku ingin melihat merah yang saya inginkan. Dan kemudian, rambut [Dragon Ball] Vegeta ' s juga, saya selalu ingin mencoba melihat itu ne.

Yamada: hairstyle kanan Inoo-kun, Anda hanya dapat mengatasi situasi saat ini.! Bagi saya, seperti ingin melihat jelas bahkan jika hanya untuk sedikit!

Inoo: Yamachan tampaknya seperti yankee (jap gangster / kriminal) manga ne. adalah sebuah kejutan besar dan tampaknya tidak mungkin.


Yamada: Tapi, untuk mengubah gaya rambut, dibutuhkan keberanian ne ...

Inoo: Itu benar. Kami berdua memiliki gaya rambut yang tepat bagi kita ne.


credits : foreveryamachii@cLaudia