Okamoto Keito - Duet 0510




[Red] I heard this conversation somewhere that a lot of restaurants use the color red. For example, the wallpaper store or tablecloth. Psychologically, the red color seems to be a hungry stomach makes. a person's appetite seems to strike. That's why it also seems like red is often used for food packaging. As for myself, often use red for fashion. My clothes are mostly black or white, but also have a small red accent on them.

[Blue] Is not that cool blue? It was a feeling of freshness all day yesterday. It was cold and could not be helped (laughs). The previous day was very warm, so I took my jacket and was holding me all the time, thinking that conveniently "Today I do not need a jacket." I started with just a shirt underneath the shirt. And then it snowed (laughs). It was cold, so I was shaking the whole time. My skin also became blue (tears).

[Green] Green is for plants because it has an image of nature-like. Approximately two months ago, I bought four items at 100 yen shop were cactus and indoor plants. I bought 4 400 yen for what it is, is not cheap? At first, I occasionally give the water, exposed to sunlight, and proper care, but today I've been a bit absent (laughs). Because I put it in a place where they usually do not see it inadvertently forgot to take care of it ... But it is good to give too much water to cacti, so I think it's okay. Which reminds me, when I was little, my parents told me that "You can never put an animal or plant." My parents see me through naa. What could make sure of myself now (Teehee).

[Yellow] Speaking of yellow, is vitamins. Recently, drink beverages with vitamins every day. I can eat vegetables and fruits as well, but getting a drink is faster and easier. For me, vitamins and sugar content of more energy. For a low voltage morning, my breakfast is a drink with vitamins and a sweet bun. Before using for drinking two glasses of milk every day, but became a bit of a hassle, so they took calcium supplements

Translate to Indonesian:

[Merah] aku mendengar percakapan ini di suatu tempat yang banyak restoran menggunakan warna merah. Misalnya, toko wallpaper atau taplak meja. Psikologis, warna merah tampaknya membuat perut lapar. nafsu makan seseorang tampaknya untuk menyerang. Itu sebabnya merah juga tampaknya seperti sering digunakan untuk kemasan makanan. Sementara saya sendiri, sering menggunakan warna merah untuk fashion. baju saya kebanyakan hitam atau putih, tetapi juga memiliki aksen merah kecil pada mereka.

[Blue] Bukankah biru itu keren? Perasaan itu dari kesegaran sepanjang hari kemarin. Saat itu dingin dan tidak bisa membantu (tertawa). Hari sebelumnya cukup hangat, jadi aku mengambil jaket dan aku memegang setiap saat, berpikir bahwa mudah "Hari ini saya tidak perlu jaket." Aku mulai hanya dengan kemeja bawah kemeja. Dan kemudian salju turun (tertawa). Rasanya dingin, jadi aku gemetar sepanjang waktu. kulit saya juga menjadi biru (air mata).

[
Hijau] Hijau adalah untuk tanaman karena memiliki gambar seperti alam. Sekitar dua bulan lalu, saya membeli empat item di toko 100 yen adalah tanaman kaktus dan indoor. Saya membeli 4 ¥ 400 untuk apa itu, tidak murah? Pada awalnya, saya kadang-kadang memberikan air, terkena sinar matahari, dan perawatan yang tepat, tapi hari ini saya sudah sedikit ada (tertawa). Karena aku taruh di tempat di mana mereka biasanya tidak melihatnya secara tidak sengaja lupa untuk mengurus itu ... Namun hal itu baik untuk memberikan terlalu banyak air untuk kaktus, jadi saya pikir tidak apa-apa. Yang mengingatkan saya, ketika aku masih kecil, orang tua saya mengatakan kepada saya bahwa "Anda tidak pernah dapat menempatkan hewan atau tanaman." Orang tua saya melihat saya melalui naa. Apa yang bisa memastikan diri sendiri sekarang (Teehee).

[Kuning] Berbicara tentang kuning, adalah vitamin. Baru-baru ini, minum minuman dengan vitamin setiap hari. Aku bisa makan sayuran dan buah-buahan juga, tetapi mendapatkan minuman lebih cepat dan lebih mudah. Bagi saya, vitamin dan kadar gula lebih banyak energi. Untuk tegangan rendah pagi, sarapan saya adalah minuman dengan vitamin dan roti manis. Sebelum menggunakan untuk minum dua gelas susu setiap hari, tapi menjadi sedikit kerumitan, sehingga mereka mengambil suplemen kalsium


credits : foreveryamachii