[Translation] YY Club - Duet 0510


[Translation] YY Club - Duet 0510
------------------------------------------------------

Yuuri: Fashion, fashioon!

Yuuto: Excitement!

Yuuri and Yuuto: Fashion, fashion!

Yuuri: So, to start this, what is fashion?

Yuuto: For me, fashion is my personality is like a symbol.

Yuuri: Oh, we know the economy of the family the same day. I say this without changing anything (laughs).

Yuuto: Again, if I can wear clothes that I like, it would be good! Perhaps it is rare to see a man in a skirt. In fact, it is not all bad.

Yuuri: It is also good if you can imitate the fashion of our favorite celebrity. In addition, it would be very appreciated if we can make new fashions.

Yuuto: Your statement is also a lesson in family economy.

Yuuri: I'm the kind of person who wants to use remembered knowledge (laughs).

Yuuto: By the way, recently, Chii has become an adult suddenly. Also in fashion. (Staff-san said is true. Now, use smooth fabric with a hat on one side]. The use of a hat at an angle is normal. The way to put your head to the right or left, would give a different impression . That's good. That statement is said by the famous model-san.

Yuuri: ~ Fufu. (<- Displays your left and right side of his face with a smile)

Yuuto: ~ Uwaa. When I look from the right, or when I look from the left, each one has come to be different Yuuri-kun.

Yuuri: Incidentally, Yuuto-kun hat you got recently?

Yuuto: I do not use it because I wear headphones to listen to music. However, I think it really has Chii is consistent with the hat.

Yuuri: Yes, with me everything is always a good match (laughs)

Yuuto: For fashion Chii genre, it is unnecessary to question about it, right? You use B-type fabrics as well.

Yuuri: Yes There is a time I wear cloth type B, such as baggy pants, in addition, there is a time I wear the jacket as an adult, there is also a time when I get casual type, such as jersey, I honestly use various types of fabrics.

Yuuto: We can make various kinds of fashion is not good, because it would be much use the money, right?

Yuuri: ~ Hmm, not right. Ah, but before that, the same mienbros fashions, Yamachan Keito told me his paintings, but also recently told me one.

Yuuto: Why not get it again?

Yuuri: Cause maybe (with a sense of fashion face) I'll catch up with the fashion of them (laughs).

Yuuto: ahahaha! But in reality, you have become a fashion person now!. I envy.

Yuuri: What do you mean!?. Yuuto-kun is the person who dresses fashion now, right?

Yuuto: Uh, thanks. But, it is because I get something today that is rare for me! (<- Noted the nylon jacket is shockingly-pink)

Yuuri: Yes, this is the first time I see you use it.

Yuuto: I thought you'd say that! I feel really strange to wear clothes of colors.

Yuuri: Even though it's casual wear, but overall not too loose, in conclusion, I can see that you are very thin Yuto-kun!.

Yuuto: There is a feeling well. Then there is also a feeling about the jeans, "I can not use other brands and this brand"

Yuuri: It is very good if we have the freedom to choose fabrics that are suitable for us. So why if you challenge me to use a new fashion, I feel nervous? (Laughter) When I first put on a hat, I feel like, "What do the other members of this ...", I am really worried.

Yuuto: Ah, no doubt. Maybe say "Oh, now, you look different"

Yuuri: Yes! And then, I was embarrassed. But now I do not feel well. Because if you do not try, will never go to mature.

Yuuto: Ah, Wise said! I think it's good to include a speech today at the home economics book (laughs).

Translate :

Yuuri: Fashion, fashioon!

Yuuto: Semangat!

Yuuri dan Yuuto: Fashion, fashion!

Yuuri: Jadi, untuk memulai ini, mode apa?

Yuuto: Bagi saya, fashion adalah kepribadian saya
yang seperti simbol.

Yuuri: Oh, kita tahu perekonomian keluarga di hari yang sama. Saya mengatakan ini tanpa mengubah apa-apa (tertawa).

Yuuto: Lagi-lagi, kalau aku bisa memakai baju yang saya suka, itu akan baik! Mungkin jarang kita melihat seorang laki-laki
memakai rok. Pada kenyataannya, tidak semua buruk.

Yuuri: Ini juga baik jika Anda bisa meniru gaya selebriti favorit kami. Selain itu, akan sangat dihargai jika kita bisa membuat mode baru.

Yuuto: Pernyataan Anda juga merupakan pelajaran dalam perekonomian keluarga.

Yuuri: Aku adalah tipe orang yang ingin menggunakan pengetahuan
, ingat?? (tertawa).

Yuuto:
Ngomong-ngomong, baru-baru ini, Chii telah menjadi dewasa tiba-tiba. Juga dalam mode. (Staf-san katakan adalah benar Sekarang, gunakan kain halus dengan topi di satu sisi].. Penggunaan topi di sudut normal Cara untuk meletakkan kepala Anda ke kanan atau kiri,. Akan memberikan kesan yang berbeda. Itu bagus. Pernyataan itu dikatakan oleh san-model terkenal.

Yuuri: fufu ~. (<- Menampilkan kiri dan kanan wajahnya dengan tersenyum)

Yuuto: Uwaa ~. Ketika saya melihat dari kanan, atau ketika saya melihat dari kiri, masing-masing telah datang untuk berbeda Yuuri-kun.

Yuuri: Kebetulan, Yuuto-kun
, Anda punya topi baru-baru ini?

Yuuto: Saya tidak menggunakan karena saya memakai headphone untuk mendengarkan musik. Namun, saya pikir itu benar-benar telah konsisten dengan topi itu
, Chii.

Yuuri: Ya, dengan saya semuanya selalu cocok (tertawa)

Yuuto: Untuk genre fashion Chii, ini tak perlu diragukan lagi, benar? Anda menggunakan kain tipe B juga.

Yuuri: Ya Ada waktu aku memakai kain tipe B, seperti celana baggy, di samping itu, ada waktu saya memakai jaket sebagai orang dewasa, ada juga saat ketika saya mendapatkan jenis kasual, seperti jersey, aku jujur menggunakan berbagai jenis kain.

Yuuto: Kami dapat membuat berbagai jenis mode
yang tidak baik, karena akan banyak menggunakan uang, kan?

Yuuri: ~ Hmm, tidak benar. Ah, tapi sebelum itu, mienbros sama mode Yamachan, Keito bilang lukisannya, tetapi juga baru-baru ini mengatakan kepada saya.

Yuuto: Mengapa tidak mendapatkannya lagi?

Yuuri: Penyebab
nya mungkin (dengan rasa fashion wajah) Aku akan mengejar ketinggalan dengan fashion dari mereka (tertawa).

Yuuto: ahahaha! Namun pada kenyataannya, Anda telah menjadi orang yang mode sekarang!. Aku iri.

Yuuri: Apa maksudmu!?. Yuuto-kun adalah orang yang gaun mode sekarang, kan?

Yuuto: Eh, terima kasih. Tapi, itu karena aku mendapatkan sesuatu hari ini yang langka bagi saya! (<- Tercatat jaket nilon yang teramat-pink)

Yuuri: Ya, ini adalah pertama kalinya saya melihat Anda menggunakannya.

Yuuto: Saya pikir Anda akan mengatakan itu! Saya merasa sangat aneh untuk memakai pakaian warna.

Yuuri: Meskipun ini pakaian kasual, tapi secara keseluruhan tidak terlalu longgar, dalam kesimpulan, saya dapat melihat bahwa Anda sangat tipis Yuto-kun!.

Yuuto: Ada perasaan baik. Kemudian ada juga perasaan tentang jins, "Aku tidak dapat menggunakan merek lain dan merek ini"

Yuuri: Adalah sangat baik jika kita memiliki kebebasan untuk memilih kain yang cocok untuk kita. Jadi mengapa jika Anda menantang saya untuk menggunakan mode baru, saya merasa gugup? (Tertawa) Ketika saya pertama kali memakai topi, aku merasa seperti, "Apa yang lain anggota
seperti ini ...", aku benar-benar khawatir.

Yuuto: Ah, tidak diragukan lagi. Mungkin mengatakan "Oh, Anda terlihat berbeda"

Yuuri: Ya! Dan kemudian, aku merasa malu. Tapi sekarang saya tidak merasa baik. Karena kalau Anda tidak mencoba, tidak akan pernah
menjadi dewasa.

Yuuto: Ah, kata Wise! Saya pikir ini baik untuk menyertakan sebuah pidato hari ini di rumah buku ekonomi (tertawa).


credits : foreveryamachii@Lui-ka