Lanza DBSK ''TVXQ first book,''Eternal Brilliance"



Yunho, Changmin, Jaejoong, Junsu, and Yoochun showed us great music, entertainment, beauty and individual charm at the launch of a new book.
This book is the sum of all its activities so far and everything the fans want to know.

Exclusive interviews with Korean and Japanese, will be part of the contents of the book, things have never been shown in any of the books of TVXQ will be revealed.

1. Stores that members attend in Korea and Japan (over 20). At the same time his photographs will be displayed. Shops belonging to the family members will be revealed.

2. All the products that members use.

3. The latest news from members and also a preview of its future activities.

April. A poll of 1,000 fans in Korea and Japan by selecting the "100 Questions I really want to ask" and their explanations.

5. Latest news about kpop.

6. The detailed history of the members. All the profile of the members of TVXQ and special stories of members who are still unknown.

7. One look and you will see the entire course of action, summarized the chronology of TVXQ and CD and DVD.

Translate :

Yunho, Changmin, Jaejoong, Junsu, dan Yoochun menunjukkan kami musik besar, hiburan, kecantikan dan pesona individu pada peluncuran buku baru. Buku ini adalah rangkuman dari seluruh kegiatan sehingga jauh dan semua para fans ingin tahu.

wawancara eksklusif dengan Korea dan Jepang, akan menjadi bagian dari isi buku ini, hal-hal yang belum pernah ditampilkan dalam salah satu buku TVXQ akan terungkap.

1. Toko bahwa anggota hadir di Korea dan Jepang (lebih dari 20). Pada saat yang sama foto-fotonya akan ditampilkan. Toko milik anggota keluarga akan terungkap.

2. Semua produk yang anggota menggunakan
nya.

3. Berita terbaru dari para anggota dan juga preview kegiatan di masa mendatang.

4. April. Sebuah jajak pendapat dari 1.000 penggemar di Korea dan Jepang dengan memilih "100 Pertanyaan saya benar-benar ingin bertanya" dan penjelasan mereka.

5. Berita terbaru tentang Kpop.

6. Sejarah rinci dari anggota. Semua profil Anggota TVXQ dan cerita-cerita khusus anggota yang masih belum diketahui.

7. Satu tampilan dan Anda akan melihat seluruh kursus tindakan, meringkas kronologi TVXQ dan CD dan DVD.


credits : KoreanPop@O