[Translation] HSJ - TvFan 0510


Q1. "They organized a party to celebrate the 3rd anniversary of the debut this year?

Keito: Still a year and a half more to celebrate

Ryuutaro: No need to have a party!

Yuuto: But is the third anniversary JUMP one that happens in our lives!

Yabu: I want to share memories with everyone. At the time of Yuuto and Yamachan were fighting.

Daiki: ~ is interesting (laughs)

Yuuto: It ~ Youth (laughs)

Takaki: It would be great if we could eat together.

Hikaru: That sounds fun when mienbros cook.

Takaki: You must be kidding!

Hikaru: I'm sure 80%. Yamada can do it seriously, right?

Yamada: I can cook! But I want to party with 10 members!

Q2. If it is a Golden Week, what menber would like to accompany him?

Hikaru: I would like to make a trip

Takaki: Although we are in the middle of a concert?

Yamada: It's just a "maybe"

Yabu: That sounds happy, if "BEST" to make a trip.


Yuto: I want to get a seat in the car of Yabu!

Hikaru: Because "7" has likes and dislikes of food, is a little uncomfortable (laughs)

Daiki: I think five people make a good group accurate. It would be tired with 10 people. Maybe we can go with "7" at another time.

Chinen: Well, Kyuushu the hot springs are good.

Daiki: Everyone wants a ride!

Yamada: I want to go to Okinawa

Inoo: That's good. What if we're going to Okinawa, then?

Ryuutaro: Mar!

Inoo: Sookisoba! (Note: traditional Okinawan soba)

Yamada: Shiishaa (laughs)! (Note: Okinawa lion statues, used as a talisman against evil)

Q3. If there is a time machine, what time in the past that I come back?

Takaki: There is a time machine ~ (laughs). Well, you might want to return to the days when I was in elementary school.

Hikaru: Me too. "I really hate cats, my phobia would meet easy going at the time where I was in first grade of secondary.

Daiki: I want to return to the times in which you reproduced [HEY! HEY! HEY] for the first time, I want to be careful with my temper when you make a part of the introduction.

Yabu: I want to return to when we hold the 2008 Olympic Volleyball Boy.

Inoo-the thrill at the time was really great.

Q4. If you have three days to change places with another member, who would it be?

Takaki: Yuuto. He seems to fight at maximum strength when playing the drum .... But I think 10 minutes is enough (laughs)

Daiki: Maybe Keito. He can understand the lyrics of the songs you hear, you can call her father, Kenichi Okamoto-san who teaches him to play the guitar so ... there are still several things.


Keito: Chinen! When Chin
en looks people give happiness.

Yamada: I want to be Chinen also, I have acrobat for 3 days.

Inoo: Chinen course! I want to feel the feeling when I go and I become smaller.

Chinen: I want to be Ryutaro. It is a favorite thing to become the youngest member, right?

Yuuto: Chi
nen is still a minor, right?

Ryutaro: I want to be Hikaru-kun. I want to be able to give a good idea to organize the concert too (laughs).

Yabu: Maybe Inoo Kei. I want to be college student.

Yuuto: I. Being myself is good!

Q5. JUMP 10th Anniversary year?

Keito: I can not yet imagine ...

Chinen: Maybe we can be like Arashi now?

Yuuto: No doubt, if so, would be good

Takaki: I still want to be young. Moreover, at that time, I would be close, at 30 years of age.

Hikaru: In 10 year anniversary, we are still less than 30 years. Great, that continue to be a long way to go in life!

Yabu: 27 years old, began at 17 years (laughs)!

Yamada: But before that, we're going to conquer a whole country!

Ryutaro: Of course, I want to do that

Yamada: We need more physical strength inside (laughs)

Daiki: I want my name and my face become party. (Note: This the kanji "dai" () in your name great, so maybe in 10 years, he wants his body to become bigger .. XD)

Keito: Every individual person has become famous in JUMP.

Chinen: I want to do is a TV show with all members ne?!

Takaki: But despite that 10 years later, JUMP calm can not be achieved. I think it would still "kyakya '(note: yelling, loud).

Translate :

Q1. "Mereka mengadakan pesta untuk merayakan ulang tahun debut ke-3 tahun ini?

Keito: Masih satu setengah tahun lebih untuk merayakan .

Ryuutaro: Tidak perlu ada pesta!

Yuuto: Tapi ulang tahun ketiga JUMP adalah satu yang terjadi dalam hidup kita!

Yabu:
Saya ingin berbagi kenangan dengan semua orang. Pada saat Yamachan dan Yuuto berkelahi.

Daiki: ~ menarik (tertawa)

Yuuto: ~ Itu Remaja (laughs)

Takaki: Akan lebih bagus lagi jika kita bisa makan bersama.

Hikaru: Kedengarannya menyenangkan ketika mienbros memasak.

Takaki: Anda pasti bercanda!

Hikaru: Saya yakin 80%. Yamada bisa melakukannya serius, kan?

Yamada: Aku bisa memasak! Tapi aku ingin ke pesta dengan 10 anggota!

Q2. Jika Minggu Golden, apa menber ingin menemaninya?

Hikaru: Saya ingin melakukan perjalanan

Takaki: Meskipun kita berada di tengah-tengah konser?

Yamada: Ini hanya "mungkin"

Yabu: Kedengarannya bahagia, jika "
BEST" untuk melakukan perjalanan.


Yuto: Saya ingin mendapatkan kursi di mobil Yabu!

Hikaru: Karena "7" memiliki suka dan tidak suka makanan, adalah (tidak nyaman sedikit tertawa)

Daiki: Saya kira lima orang membuat kelompok yang baik akurat. Ini akan menjadi lelah dengan 10 orang. Mungkin kita bisa pergi dengan "7" di lain waktu.

Chinen: Well, Kyuushu
, mata air panas yang baik.

Daiki: Semua orang ingin naik!

Yamada: Aku ingin pergi ke Okinawa

Inoo: Itu bagus. Bagaimana jika kita akan Okinawa, lalu?

Ryuutaro: Mar!

Inoo: Sookisoba! (Catatan: soba tradisional Okinawa)

Yamada: Shiishaa (tertawa)! (Catatan: patung singa Okinawa, digunakan sebagai jimat melawan kejahatan)

Q3. Jika ada mesin waktu, apa waktu di masa lalu bahwa aku kembali?

Takaki: Ada mesin waktu ~ (tertawa). Nah, Anda mungkin ingin kembali ke hari-hari ketika aku masih di sekolah dasar.

Hikaru: Aku juga. "Saya benar-benar benci kucing, fobia saya akan bertemu santai pada saat di mana aku duduk di kelas pertama sekunder.

Daiki: Aku ingin kembali ke saat-saat di mana Anda direproduksi [HEY! HEY! HEY] untuk pertama kalinya, aku ingin berhati-hati dengan emosi saat Anda membuat bagian pendahuluan.

Yabu: Aku ingin kembali ke saat kita memegang Voli Boy Olimpiade 2008.

Inoo
: -getaran pada waktu itu benar-benar hebat.

Q4. Jika Anda memiliki tiga hari untuk
berubah tempat dengan anggota lain, yang mana yang di pilih?

Takaki: Yuuto. Dia tampaknya untuk berperang di kekuatan maksimal saat bermain drum .... Tapi saya rasa 10 menit cukup (laughs)

Daiki: Mungkin Keito. Dia dapat memahami lirik lagu yang Anda dengar, Anda dapat memanggil ayahnya, Kenichi Okamoto-san yang mengajar dia untuk bermain gitar, jadi ... masih ada beberapa hal.


Keito: Chinen! Ketika melihat orang-orang C
hinen memberikan kebahagiaan.

Yamada: Aku ingin menjadi Chinen juga, saya telah akrobat selama 3 hari.

Inoo: Chinen saja! Aku ingin merasakan perasaan ketika aku pergi dan aku menjadi lebih kecil.

Chinen: Aku ingin menjadi Ryutaro. Ini adalah hal favorit untuk menjadi anggota termuda, kan?

Yuuto: C
hinen masih di bawah umur, kan?

Ryutaro: Aku ingin menjadi Hikaru-kun. Saya ingin bisa memberikan ide yang baik untuk mengorganisir konser itu juga (tertawa).

Yabu: Mungkin Inoo Kei. Aku ingin menjadi mahasiswa.

Yuuto:
Aku. Menjadi diri sendiri adalah baik!

Q5. JUMP
10 th Anniversary ?

Keito: Aku belum bisa membayangkan ...

Chinen: Mungkin kita bisa seperti Arashi sekarang?

Yuuto: Tidak diragukan lagi, jika demikian, akan lebih baik

Takaki: Aku masih ingin menjadi muda. Selain itu, pada saat itu, aku akan dekat, pada usia 30 tahun.

Hikaru: Dalam 10 tahun ulang tahun, kita masih kurang dari 30 tahun. Agung, yang terus menjadi cara yang panjang dalam hidup!

Yabu: 27 tahun, dimulai pada usia 17 tahun (tertawa)!

Yamada: Tapi sebelum itu, kita akan menaklukkan seluruh negara!

Ryutaro: Tentu saja, aku ingin melakukannya

Yamada: Kita perlu lebih banyak kekuatan dalam fisik (laughs)

Daiki: Saya ingin nama saya dan wajah saya menjadi partai. (Catatan: Ini kanji "dai")( dalam nama Anda besar, jadi mungkin dalam 10 tahun, ia ingin tubuhnya menjadi lebih besar .. XD)

Keito: Setiap individu telah menjadi terkenal di JUMP.

Chinen: Saya ingin lakukan adalah sebuah acara TV dengan semua anggota ne?!

Takaki: Tapi meskipun bahwa 10 tahun kemudian,
tenang JUMP tidak dapat dicapai. Saya pikir masih akan "kyaknya '(catatan: berteriak, keras).

credits : foreveryamachii@Lui-Ka