[News/VIDEO] Hey!Say!JUMP Yokohama Arena & New Album



On May 4 it was announced that Hey! Say JUMP released their first album this summer. the official announcement was made in the middle of a concert at Yokohama Arena. The guys debuted in November 2007 and in that time have a total of 5 singles but no album. Yabu Kouta said about it: "I have goosebumps, I'm so excited, and expressing his happiness with us and therefore did not delay the screams of the fans did not wait.

It was also stated that the July 19, the SUMARY this time start the show with the JUMPS as stellar and would be next to Johnny's Jr. 200
Yuya Takaki said: "I want to show everyone something different" and one member said: "Because summer is so hot probably will, is it good to see Takaki a loincloth, No?" Takaki therefore only replied: "It could happen ..."

The show at the Yokohama Arena attracted more than 90,000 people, began on May 2 and end on May. His tour around the country takes place in 14 different places and we expect around 213,000 people "


Among other issues the album, the boys also talked about the content, L Yamada said he would love to write a song for the album, when asked if it could be a love song while he felt sorry Yabu laughed at the adding a letter comments on a possible romance.

{arigatou ne Azn ^o^,,thanks bgts yak info.a >..<}


Translate to Indonesian :

Pada tanggal 4 Mei diumumkan bahwa Hei! Say! JUMP merilis album pertama mereka musim panas ini. pengumuman resmi yang dibuat di tengah-tengah konser di Yokohama Arena. Debutnya pada bulan November 2007 dan dalam waktu yang memiliki total 5 single tapi album tidak ada. Yabu Kouta berkata tentang hal ini: "Aku merinding, aku sangat bersemangat, dan mengekspresikan kegembiraannya dengan kami dan karena itu tidak menunda jeritan para fans yang tidak sabar menunggu.

Itu juga menyatakan bahwa 19 Juli dengan IKHTISAR saat ini mulai menunjukkan dengan melompat sebagai bintang dan akan
disamping Johnny's Jr 200
Yuya Takaki berkata: "Aku ingin menunjukkan sesuatu yang setiap orang yang berbeda" dan seorang anggota berkata: "Karena begitu panas
dan mungkin akan musim panas, itu baik untuk melihat Takaki sebuah cawat, No?" Takaki karena itu hanya menjawab: "Itu bisa terjadi ..."

Pertunjukan di Arena Yokohama menarik lebih dari 90.000 orang, mulai pada tanggal 2 Mei dan berakhir pada Mei. tur-Nya di seluruh negeri berlangsung di 14 tempat yang berbeda dan kami berharap sekitar 213.000 orang "


Antara isu-isu lain
tentang album, anak-anak juga bicara tentang konten, L Yamada berkata bahwa ia suka menulis lagu untuk album, ketika ditanyakan apakah itu bisa menjadi lagu cinta sementara dia merasa menyesal Yabu tertawa di surat komentar menambahkan pada asmara mungkin.

zoom-hsj-100504con

[Download MF]

HSJ-2010-54日 NEWSevely

[Download MF]

20100504-fns-jumpkon

[Download MF]

おはようコールABC&朝日

[Download MF]

mezamashi


credits : aznongaku