NAkajima Yuto - Duet 0510



[Red] I'm red like the color of my life force. Since red blood appeared in the heart. Honestly, just a while ago, something happened, and after a long time, I had nosebleeds. And then I feel the blood that fell from the nose. I use a box of tissues to stop the bleeding. ~ I am not crash. Now, it seems that having anemia, and I feel dizzy. Two days before that, when confronted by my face, at this point, my friend raises his head, nose and hit my friend head. Maybe that's the case. Then, at least, I think the red blood has stopped. If I play with my dog, Tamu (note: name of dog Yuto), we skip and jump, then head hit my nose Tamu directly. ~ Uwaa, my nose was bleeding out again, but it is safe.

[Blue] I can feel cold blue. Cool image. Yes, because it was March, so do not expect that rain will fall. Yesterday, somehow in my region, the rainfall was inclined, try standing up to increase my umbrella completely inside my shoes got wet. I have the feeling of my toes to my feet and disappear. When I get home, I go to warm hot tub immediately.

[Green] Green is the color healing. In the previous day near my house, there is a place like a small forest, so I often pick up the bamboo shoots from there, I took the sage as well. There are white rabbit and the woodpecker too. Now, this place has been the traditional residential neighborhood, and the trees remained but a few, but I think it's important to raise / care for the place of nature. Speaking of Green, at the time of Junior, when participating in the TV show, why I always use "Midori (Green)" as my name tag.

[Yellow] Yellow is the image smile. It is pretty smile yellow plate drawing stick in my bag, but one day the plate was dropped somewhere. It's like the lid of the bottle of beer, the top gear, you will get it if you make an additional purchase. When I use the shoulder bag, I always pay attention to it, and I feel sad when it disappeared. I have received from the clothes-san, who is my favorite.

Translate To Indonesian:

[Red] Merah seperti warna gaya hidup saya. Sejak darah merah muncul di hati. Jujur saja, hanya beberapa waktu lalu, sesuatu terjadi, dan setelah waktu yang lama, aku mimisan. Lalu aku merasakan darah yang jatuh dari hidung. Saya menggunakan sekotak tisu untuk menghentikan pendarahan. ~ Saya tidak crash. Sekarang, tampaknya bahwa memiliki anemia, dan aku merasa pusing. Dua hari sebelum itu, ketika berhadapan dengan wajah saya, pada saat ini, teman saya mengangkat kepala, hidung dan memukul kepala teman saya. Mungkin itu yang terjadi. Kemudian, setidaknya, saya pikir darah merah telah berhenti. Jika saya bermain dengan anjing saya, Tamu (catatan: nama anjing Yuto), kita lewati dan melompat, lalu Tamu memukul kepala hidungku langsung. ~ Uwaa, hidung berdarah lagi, tapi aman.

[Blue] Aku bisa merasakan biru dingin. Best gambar. Ya, karena Maret, jadi jangan berharap hujan yang akan jatuh. Kemarin, entah bagaimana di daerah saya, curah hujan cenderung, cobalah berdiri untuk meningkatkan payung saya benar-benar dalam sepatu saya menjadi basah. Saya memiliki perasaan jari saya untuk berdiri dan menghilang. Ketika aku pulang, aku pergi untuk menghangatkan bak air panas segera.

[Green] Hijau adalah warna penyembuhan. Pada hari sebelumnya di dekat rumah saya, ada tempat seperti hutan kecil, jadi aku sering mengambil tunas bambu itu dari sana, aku juga mengambil bijak. Ada kelinci putih dan burung pelatuk juga. Sekarang, tempat ini telah menjadi lingkungan pemukiman tradisional, dan pohon-pohon tetap tapi beberapa, tapi saya pikir sangat penting untuk meningkatkan / merawat tempat alam. Berbicara Green, pada saat SMP, ketika berpartisipasi dalam acara TV, mengapa saya selalu menggunakan "Midori (Hijau)" sebagai tag nama saya.

[Kuning] Kuning adalah senyum gambar. Hal ini cukup tersenyum gambar piring kuning tongkat dalam tas, tapi suatu hari piring itu jatuh di suatu tempat. Ini seperti tutup botol bir, roda atas, Anda akan mendapatkannya jika Anda melakukan pembelian tambahan. Ketika saya menggunakan tas bahu, saya selalu memperhatikan itu, dan saya merasa sedih ketika menghilang. Saya telah menerima dari san-pakaian, yang adalah favorit saya.


credits : foreveryamachii