F.Cuz launches Special Mini Album Asia



Korean Idols, F. Cuz, releasing an album in Asia entitled "Asia F. CUZ NO ONE Special mini-album" (May 14), according to the statement by your agency's Entertainer Can & J on Friday.

The special minialbum have several songs, including the Chinese version of his single "jiggy" with which debuted in Korea in January.

The group, which launched his singing career in Taiwan and Hong Kong in March under the Seed Music traiwanesa largest, will also visit many countries in Asia to promote his new album.

They will fly to Macau for three days starting on May 28, then to Thailand from June 3 to 7, and arrive in Japan and Singapore in July.

"We are very happy and would like to thank our fans for showing interest even Asian yet know officially," said F. Cuz.

F. Cuz, consisting Kan, YeJun, LeeU
, JinOn and made their debut in early January.

They are currently participating in the sport of MTV program "United Idol" and is scheduled to be presented in the "I Love Korea 2010 Dream Concert" on 22 May.


Translate :

Korea Idols, F. Cuz, merilis album di Asia berjudul "Asia F. CUZ NO ONE special mini album " (14 Mei), menurut pernyataan dari kantor , agency's Entertainer Can & J pada hari Jumat.

Special mini album memiliki beberapa lagu, termasuk versi Cina tunggalnya "Jiggy" yang memulai debutnya di Korea pada bulan Januari. Kelompok, yang meluncurkan karier bernyanyi di Taiwan dan Hong Kong pada Maret di bawah traiwanesa Musik Benih terbesar, juga akan mengunjungi banyak negara di Asia untuk mempromosikan album barunya.

Mereka akan terbang ke Macau selama tiga hari mulai tanggal 28 Mei lalu ke Thailand dari 03-07 Juni, dan tiba di Jepang dan Singapura di bulan Juli.


"Kami sangat bahagia dan berterima kasih kepada fans kami untuk menunjukkan bunga bahkan Asia belum tahu secara resmi," kata F. Cuz.


F. Cuz, terdiri Kan, YeJun, LeeU
, JinOn dan melakukan debut mereka di awal Januari.

Mereka saat ini berpartisipasi dalam program olahraga MTV "Amerika Idol" dan dijadwalkan akan disajikan dalam "I Love Korea Dream Concert 2010" pada tanggal 22 Mei.


credits : Cuz of You Blog