[News]Super Junior joins the concept supporting the Red Devils



In addition to listening to Super Junior BONAMANA since last week, fans have to wait another song, and will also sing for the World Cup.

Like many groups before them idol, Super Junior has become the latest to join the fashion edge for national team success at the next FIFA World Cup 2010 this June in South Africa.

It's gonna be all members of Super Junior singing, only members of Super Junior-Happy, Leeteuk, Shindong, Eunhyuk, Yesung and Sungmin (excluding Kangin). And it seems a very optimistic song will go, "Victory, victory, Korea" with them! The full song will be revealed on May 20.

Translate :

Selain mendengarkan Super Junior BONAMANA sejak pekan lalu, penggemar harus menunggu lagu lain, dan juga akan menyanyi untuk Piala Dunia.

Seperti banyak kelompok idola sebelum mereka, Super Junior menjadi yang terakhir untuk bergabung dengan tepi fashion untuk keberhasilan tim nasional di Piala Dunia 2010 FIFA berikutnya bulan Juni ini di Afrika Selatan.

Ini akan menjadi semua anggota Super Junior bernyanyi, hanya anggota dari Super Junior-Happy, Leeteuk, Shindong, Eunhyuk, Yesung dan Sungmin (tidak termasuk Kangin).
Dan tampaknya lagu yang sangat optimis akan pergi, "Kemenangan, kemenangan, Korea" dengan mereka!Lagu penuh akan terungkap pada 20 Mei.


credits : ShiBang Kp(Zyra)